the eagle has landed

9 maart 2015 - Assen, Nederland

Zondag waren we om 8.30 op het vliegveld in nashville. Het was maar goed dat iemand ons tipte dat de klok in Amerika dit weekend al vooruitging naar zomertijd ;) Ons vliegtuig vertrok om 11.08 uur ....een snel twee motorig vliegtuigje voor 50 passagiers. Het was stralend weer met zonnetje erbij. Om 14.00 kwamen we op newark aan (vliegveldd new york) . Daar loopt de tijd een uur op nashville voor dus was het 15.00 uur. Om 17.00 konden we pas boarden voor de volgende vlucht. Sudoku puzzels en wat met mensen praten helpt je erdoorheen. Eenmaal in het vliegtuig (boeing 767) moesten we Nog wel 1.5 uur wachten omdat de papieren v h onderhoud aan het vliegtuig er nog niet waren. Dus met behoorlijke vertraging vertrokken we naar nl. Ik was al veel minder angstig voor het vliegen dan de heenreis.
Na een hele voorspoedige en korte vlucht (6, 5uur) dankzij goede windstromen kwamen we vanmorgen om 6.10 uur aan op schiphol. Paul yocarini en mijn moeder stonden op ons te wachten. Na twee uur rijden kwamen we eindelijk thuis aan waar we al met spanning werden verwacht... We zijn erg moe Door de nacht die we overgeslagen hebben maar superblij dat we na deze fantastische en bijzonder bemoedigende reis nu weer bij rob en de kids thuis zijn en pa weer bij mama. We hebben veel foto's gemaakt en hopen jullie gauw in weer te zien! Dikke knuf kirsten en boely

Sunday we were on time at the airport... thanx to the tip from someone that pointed us to let the clock spring forward 1 hour ; )

Our flight left at 11.08 am with sunny weather in a small two engine plain.
We traveld forward in time and arrived 3pm new york time. We had to wait till 5pm before we could go boarding. In the plain we had to wait for about 1, 5 hour before take off because the maintenancepapers weren't delivered yet. So with big delay we finally could take of to Amsterdam. The flight was comfortable and quick (6, 5 hours due to positive winds) we arrived at 6.15 am local time in Amsterdam. After a two hour drive we finally came home. My mother in law was already waiting for us.
We are very tired due to the jetlag and skip the night (we could catch sleep in the plain) but so happy to be home with our spouse and kids... love them and missed them so much...
Weve taken a lot of pictures and hope to see you soon again!