north carolina

3 maart 2015 - Candler, Verenigde Staten

Nadat we zondagavond een geweldige tijd hebben gehad met meerdere mensen uit mobile waarin we mochten zingen bidden en heerlijk eten (diner wat ze vaak met thanksgiving eten) zijn we gisteren naar north carolina vertrokken.
Om 8.00 uur vertrokken en avonds om 19 30 aangekomen. Was het to nu toe redelijk vlak om ons heen. .. nu is het bergen. We zitten midden in de smokey mountains. Prachtig gebied.

Vandaag en morgen zijn we bij crossroads music. Mensen ontmoeten en radio intervieuws doen.

After we had a great time of singing praying and dinner last sunday (thanksgiving diner) with several people from mobile.. we went to north carolina yesterday. A long drive (8 am - 7, 30 pm)
Surrounded by beautiful mountains (smokey mountains)
Today and tomorrow we're at crossroads to meet people and do radio interviews.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Astrid Medemblik:
    3 maart 2015
    Actievelingen! :-) Ach ja...je moet toch iets te doen hebben he. hihi
    Dikke knuf, en vergeet niet te genieten he!
    As
  2. Giny:
    3 maart 2015
    Mooi hè de verschillen in de gebieden waar je (door) komt en ook het temperatuur verschil. En niet te vergeten de grote afstanden.
    Geniet er maar lekker van en veel plezier met het zingen!
    Gr.
  3. John:
    3 maart 2015
    Hé schoonzusje blij dat je mooi weekend hebt gehad nu weer werken net als de gewone mensen ha ha groeten aan je pa
  4. Gé:
    Lieve Kirsten,
    Wat fijn dat jullie het zo mooi hebben!
    Geniet er van!

Groeten voor jullie van ons, Alle en Gé
  5. Rob:
    4 maart 2015
    Mooi al die ervaringen, Sneeuw en ijzel, zon / zee / strand en dolfijnen, grote heuvels of een bergachtig landschap..
    Heerlijk om mensen te mogen ontmoeten en te mogen delen.
    Heerlijk om te mogen ontvangen.
    Heerlijk al die zegeningen.

Geniet lekker van al deze heerlijkheden en zegeningen. Tot gauw!
    Hier tellen wij de nachtjes! Xxx
  6. Oetske:
    4 maart 2015
    Lieve Kirsten, samen nog bijzondere dagen toegewenst daar in de States,
    Fijn om zo met elkaar verbonden te zijn. Zegen en groet, liefs Oetske
  7. Klaas Karssen:
    5 maart 2015
    Leuk om je te volgen. Hoe lang blijven jullie nog weg? Nog veel succes en de hartelijke groeten aan je vader!

Klaas