last stop nashville...

6 maart 2015 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

The differences are big here... tuesday we were walking on the bildmore estate in 72 degrees (thats 26 degrees in celcius)
Beautiful estate were everything is big and huge. Later that day we drove across the smokey mountains.. i think the bears were asleep...didnt see any... yesterday the weather was 50 degrees colder and we arrived in nashville at only 15-20 degrees (-6 C) with ice and snow. Now that every important appointments have been...we notice just how tired we are..we fell asleep at 8 pm....;)
Today were going to hmg and the grand ole opry. Tommorrow repacking our suitcases and sunday were catching the 11 am flight towards new york. There we will be on the plain to amsterdam. We hope to set foot o n dutch soil at 6.15 am dutch time on march 9th.
(That is 11.15 time pm in nasville)
see you soon
kirs

De uitersten zijn erg groot hier... eergisteren liepen we al zwetend in 26 graden rond op het bildmore estate Een prachtig kasteel waar alles groot en veel is. Daarna hebben we een tocht door de smokey mountains gemaakt. De beren waren wrsl nog in winterslaap... gisteren was het 32 graden kouder toen we aankwamen in nashville bij -6 graden ijs en sneeuw....
We merken , nu alle belangrijke afspraken achter de rug zijn , pas hoe moe we zijn. Gisteren om 20.00 uur naar bed gegaan.

Vandaag hebben we afspraak met hmg en naar de grand ole opry op de planning staan. Morgen koffers opnieuw inpakken (is inmiddels chaos geworden...) en zondag om 11 uur(18.00 uur nederlandse tijd) in het vliegtuig nasr new york om vervolgens daar over te stappen op vlucht naar amsterdam.... we hopen maandag 9 maart om 6.15 uur weer voet op nederlandse bodem te zetten...

Tot gauw!
Kirs

1. Astrid Medemblik:
    6 maart 2015
    Alvast een goede reis lieverd!
    Tot gauw, As
  2. Paul Yocarini:
    6 maart 2015
    Goede reis terug, er wordt op jullie gewacht
  3. Geert en Hilly Assen Holland.:
    Bedankt voor jullie mailtjes, was erg leuk om mee te leven.
    Goede thuisreis gewenst

Groeten: Geert en Hilly
  4. Rob:
    7 maart 2015
    Toch een mooi land. Ondanks de extremen. Dat past bij de states.
    Rust lekker uit. Geniet van het concert en nog een paar nachtjes slapen. ..... tot snel lieverd ♡
  5. Zwannie en Roelof:
    Shabbat shalom
    Jullie zijn inderdaad koud en warm (qua temp) nog een gezegende tijd en goede ontmoetingen . We wensen jullie een fijne terug reis. Lekker slapen onderweg in het vliegtuig , dat scheelt in de yetlek.
    shalom van de Eeuwige en tot ziens
    Roelof en Zwannie
  6. Harma:
    7 maart 2015
    super leuk om alles op deze manier mee te kunnen lezen! Wat hebben jullie veel gezien en gedaan! En alvast welkom terug!!
  7. Roelie Smeman:
    Dag lieve Kirsten
    De 3 weken in de VS zijn nu bijna voorbij en morgen begint de terugreis.
    Het was vast een hele indrukwekkende tijd en ik denk ook mooi om dit samen met je vader te beleven. Ik vond de video mbt Mercy Ships erg mooi, fijn dat je dit met je prachtige stem voor hen mocht doen.
    Hoop dat alles wat je daar heb gedaan tot zegen mag zijn en dat je ook heb genoten van wat je hebt gezien en van de contacten.
    Samen een goede reis terug en behouden fijne thuiskomst.
    Lieve groetjes, Roelie Sm.
  8. Oetske:
    8 maart 2015
    Wens jullie een veilige reis terug en welkom thuis, daar waar jullie verwacht worden!
    Nogmaals bedankt voor de reisverhalen.